CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الثلاثاء، 24 يونيو 2008

Happy Birthday



كل سنه وأنت طيب ومن قلبي قريب

والسنه دي معايا وال جااااي وياياااااااا

يا أغلي الحبايب ياسكر ودايب ياكل الحبايب

كلك خير وطيب

وعمري ال جاي هشيلك بين عيوني شيل

ولو هقدر ياروحي هجبلك نجوم الليل

حبيبي معاك الحب طعمه جمييييييييل

اليوم تمينا العمرين

كل سنه ونكبر دايما مع بعض

4 التعليقات:

sakayar يقول...

يخرب عقل سيادتك
هههههههههه
بس ايه ده استني يا بنتي
مش سنتين بس
مش بتتكلمي على ايمدج نفسها؟؟
ولا بتتكلمي عليكي مع ايمدج؟؟
ايمدج فاتحة 2004
ولا انا نسيت ولا ايه؟؟؟
يعني الشهر ده هيبقى عندها 4 سنين
والايجار هيزيييييد
ههههههههههههههه
اما لو عليكي مع ايمدج فمباح
ههههههههههه
ربنا يسعدكم وتعلو اكتر واكتر في الحياة ويباركلكم في ايمدج وكل حاجة حلوة في حياتكم

ono يقول...

sakayar
لا يافندم أنا قصدي انا وايمدج
وأنت صح فعلا ايمدج من 2004
أل يعني انت ممكن تنسى
بس كان نفسي ياسيكو
تدوق اختراعي الفاشل
فالتورته وربنا مش فاشل أوي
بس تمام يعني ها يجي مننا بردو
وربنا يخليك لينا ياباشا
ويطمنا عليك دايما

Unknown يقول...

ايه الحلاوة دى ... عيد ميلاد سعيد لايمدج و الايمدجاوية كلهم
اللى معانا ..و اللى فى الاقطار العربية وبرضه لسه معانا
كل سنة وانتى طيبة ... و يا رب دايمن سعيدة و كويسة

ono يقول...

new image
ياخبر أبيض
ايه النور الموجود عندي ده
متشكره جدآ لحضرتك
وكل سنه وكلنا طيبين
وربنا يخلي ايمدج
ونكبر كلنا بفضلها
ومتشكره اوي ع لقب الايمدجاويه