CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الاثنين، 2 يونيو 2008

ايمدج دي حياااااااااتي

عارفين لما الانسان مننا يحب حاجة وتكون الحاجة دي جماد

أصلآ لا بتشوف ولاتسمع
ورغم كل ده انت تحبها أوووووووي

وتديلها كل حاجة


حبك


آخلاصك

وفاءك



حتى غيرتك المجنونة

بيتهيألي دا يبقى جنان حقيقي

بس أنا بحب الجنان

أصله بيبقى حلو أوي معاها


الشهر ده

كان أول لقاء لينا

لما شوفتها حسيت اني هاعيش معاها ف أمان

ف حب وحنان

حاجة جميلة أول مرة آحسها

حبيتها أوي وحبيت اني اديلها كل حاجة ملكي

حبي وحياتي

وغيرتي عليها


الشهر ده عيد ميلادنا أحنا الاتنين

مر عليا عمرين

بيكبر كل يوم حبي ليها وهيفضل يكبر طول عمري

بوجودنا مع بعض

أو بعد الشر بعد الشر يعني ف بعدنا عن بعض

بس أنا مبقتش أقدر استغني عنها

ولا أتصور حياتي من غيرها

أصل هي أصلآ حياتي

كل سنة وانتي دايما معايا يا أحلي

NEW IMAGE

4 التعليقات:

Unknown يقول...

كل سنو وانتى طيبة ، وربنا يديم السعادة يا رب

sakayar يقول...

اونوووووووووو
مش عارف بجد مبسووووط اوي لما شفت البوست ده
والصور دي
شكرا بجد جدا ع الصور
وكل سنة وانتم طيبين
ويارب يسعدكم وتفضلوا من خطوة لخطوة أعلى ان شاء الله
هوه انا بصراحة كنت بغير على ايمدج منك اول ما جيتي
لكن ارتحت واطمنت انك هتحبيها زي ما انا كنت بحبها وممكن اكتر
وشكرا اني عرفت اخت جدعة بجد زيك
ربنا يسعدكم وكل سنة وانتم تمام والواد عمار بقى عنده سنة مبرووووك لي لي كمان
ولوكة كبرت كمان سنة
رب اسمع عنكم دايما احلى اخبار

ono يقول...

new image
وانت طيب ياباشا
ربنا يديمها سعادة علينا كلنا
وتكبر ايمدج بفضل حضرتك علينا

ono يقول...

sakayaaaaaaaaar
مش هتصدق لو قولتلك أني وانا بنزل الصور دي كان ليك لاني عارفه أد ايه أنت مشتاق لايمدج
الحمد لله انك أطمنت عليها
ومتقلقش عليها دي حياتي
موري بقه عنده سنه وشهر و14يوم
وملوكه سنتين وشهر و14يوم
ربنا يخللكم لي لي
ويجبها لأنتها بالسلامة
وكل سنة وأنت طيب
ونفضل كده دايما أخوات جدعين
ف رعايه الله