CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

الثلاثاء، 7 أكتوبر 2008

بالآمس كنت أجمل


كل يوم ياحبيبي أراك أجمل

وبالأمس كنت أجمل لآنك كنت بالقرب مني

كل يوم يزداد حبي لك ولا أعرف ماذا أفعل ولا أعرف ماذا يقال

وكل يوم تزداد كتاباتي لك ويزداد حبي لك بشتي الأشكال

وكل يوم أحس بأننا نقترب من بعضنا وتنهار أمام حبنا كل السدود والجبال

وكل يوم أشعر بأنني أبدء من جديد وأحس أن العيش دون حبك مستحيل

وكل يوم أكتشف أشياء جديده وأسرح بعيدآ بعيدآ الى أبعد من الخيال

وأعود فأقول أنك كل يوم أحلى

وبالأمس كنت أحلى لآنك كنت بين يدي

8 التعليقات:

sakayar يقول...

الله الله
عيني عينك كده؟؟؟
ربنا يسعدكم ويباركلكم ف بعض
وكل يوم يكون أجمل وأجمل
بس تذاد بتتكتب كده (تزداد) لكن هنعديها علشان الحاجات المكتوبة دي
يلا بقى
خدو بالكم منكم
سلامو علييييييكي
هع هع ... اول تعليق بقالي كتير مش عملتها

ono يقول...

يااااااااا
دأنا هعمل فرح وربنا
ربنا يخليك ياسكايار ويسعدك أنت دايما ونسمع بأه أخبار حلوه عنكم
متحرمش من دخلتك عليا يأخويا
أبدآ

اقصوصه يقول...

كلمات جميله:)

ono يقول...

اقصوصه
أول مره تشرفيني
نورتينا ياجميل
ومرسي ليك جدآ
واتمني نشرفينا تاني

القلم السكندري يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
ono يقول...

القلم السكندري
مرسي جدآ لتشريفك مدونتي
ولآول مره وأتمني تشرفنا من جديد
وجزاءالله كل الخير

sa7arkash يقول...

يا سيدى يا سيدى
اية الكلام الجااامد دة ..والله وكبرنا وبقينا بنتكلم فى الحب والذى منة ...عيب كدة يا بنت مش قلنا بلاش نتكلم فى الحاجات دى قدام الناس.
.
.
انا علمتك كدة؟؟؟
.
.
.
ربنا يسعدكم ويهنيكم ويديم عليكم الحب والمودة والروح الحلوة دى...سلام كبير لعيييلاء

ono يقول...

سحركش
مش تكسفيني بأه
وحاضر مش هعمل كده تاني
خلاص بأه مش تضربيني
حرمت خلاص
ربنا ميحرمنيش منك أبدآ
ولا من وجودكم ف حياتي